Reflektion - C

1. Hur tycker du att ert projekt gick/blev?
(Utvärdera, var kritisk men glöm inte bort att lyfta fram vad som var bra)
Jag tycker den blev bra. Det är dock inte jag som klippt ihop den, men jag tycker den var klippt bra, hade de tagit bort massor av delar i videon, men det blev ett bra resultat ändå.

2. Utvärdera era produkter; såväl filmen som det grafiska.
(Utvärdera, var kritisk men glöm inte bort att lyfta fram vad som var bra)
Jag tycker att affischen och skivomslaget blev jättefina! Det var ett bra "mönster" i det hela, samma bilder, samma text och färger. Filmen var klippt bra och bra effekter tycker jag.

3. Vad för lärdomar har du dragit om följande:
a) Planering
Det gick ju sådär. Vi hade en bra plan från dag 1. Men den höll inte så speciellt länge.. Vi visste inte vart vi skulle filma, hur vi skulle filma osv.

b) Användning/Fördelning av tiden
Tycker vi har hållt tidsplanen, men inte planeringen.

c) Samarbete
Inte det bästa. Det gick bra till en början, men mot slutet blev det kaos. Jag vet att jag och "E" Inte gjort så speciellt mycket efter allt var klart. Vi har gjort de som de har sagt till oss. "C" har gett oss lite uppdrag att skriva små texter soms kulle vara med på affischen och leta upp lite loggor. Vi har hjälpts åt med bildspelet/dokumentationen och fixade ihop med bilderna osv. Sista dagen kommer de som klippte på att vi behövde mer matrial.. Trots att jag frågat två veckor innan (veckan imellan hade vi nationellt prov och långhelg) om vi behövde filma mer, men de sa nej och då antog jag att det skulle bli bra, eftersom jag tyckte det såg bra och hade ingen åsikt om hur vi kunde förbättra det. Onsdagen innan allt skulle in kommer de och säger "vi behöver mer matrial". Men problemet är då att varken jag eller "E" kunde vara kvar efter skolan. Jag hade något viktigt att göra (minns inte vad.. är lite trött :$) "E" skulle göra något annat som jag inte heller minns. Men vi kunde i vilket fall inte vara med. Då blev ju, ganska självklart, de andra VÄLDIGT sura och började svamla om massa saker som jag inte ens uppfattade vad de sa..

d) Ansvar
Jag har tagit mitt ansvar som dokumenterare. Jag har fotat vid inspelningar osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0