Reflektion - B


1) Vad har gruppen gjort såhär långt?
Vi har filmat allt och börjat redigera ihop till en färdig musik video.
Maja och Carol har börjat med det grafiska. Lizel och Madde klipper film.

2) Vad har du bidragit med?
Jag har fotat under inspelningar och dokumenterat. Dock inte på alla då jag inte varit med på alla och den senaste var jag tvungen att hålla i micken till "ljudkameran" och kunde då inte fota tyvärr.

3) Vilka problem har ni stött på och hur har ni löst dem?
Vi har kanske inte varit överens hela tiden. Vissa har varit lite bossiga och vissa har varit väldigt negativa till detta och tycker allt är jobbigt och pinsamt. Några skyller på vissa,(jag nämner inga namn då denna bloggen fortfarande besöks av personer som inte har med detta att göra!) att de inte gör något, det känns lite som om vissa överreagerar och inte lyssnar på allt som sögs. Men den senaste veckan har det funkat bra iaf. (:

4) Blir det som ni tänkt? Utvärdera, reflektera
Ja, det tycker jag nog att det blir. Det var lite jobbigt att komma igång med allt men nu tycker att vi ligger bra till och det går englit planerna så att säga. Även om vi inte alltid har saker att göra, menar vi som inte klipper eller fixar med det grafiska, så får vi små uppdrag att göra så vi inte sitter arbetslösa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0