Glömt av!

Ja, jag har glömt blogga om hur mitt gatukonst projekt blev!
Jag använde min kära vän Anna som modell. Vi fotade en stund innan vi skulle rida och eftersom det var kallt så blev det inte så jätte många bilder. På lektionen efter denna fredag så redigerade jag dem och det blev bra. Använde mig av fyra bilder som du ser här nedan. Hon ser väldigt glad ut på bilderna och jag tycker det är bra eftersom det skall gynna människorna som ser de, att det är okej att säga nej till droger, alkohol och andra dåliga saker.

Jag blev nöjd med bilderna och Anna var stark som stod ut när det var så kallt!




Kommentarer
Postat av: Anna Wingårdh

ihihi, det var kul! Tack för jag fick vara med :D

2012-03-26 @ 11:00:56
URL: http://awp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0