Utvärdering repotage

1. Jag hade kunnat skriva lite mer, alltså fylla ut tomrummet i texten. Fick till en början inte så många seriösa svar om jag skall vara ärlig. Men jag frågade henne över facebook och då fick jag seriösare och mycket bättre svar. Jag är nöjd med mina bilder och de två bilderna jag valde passade bra med texten. Jag är nöjd med den lilla text jag lyckades skriva och jag är ovanligt nöjd, för att vara något jag gjort..

2. InDesign var helt okej att jobba med, till en början var det jobbigt och lite svårt att komma igång med. Men det blev bättre när jag fattade. Då blev det ganska kul att jobba med.

3. Jag tycker fotograferingen var jätterolig. Kanske beror på att jag älskar att fota..
Men det gick super bra och jag är nöjd över bilderna jag fotade.
























En bild från fotogympan som även blev den bästa av de bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0