Reflektion - Tidning

Hur har sammarbetet varit?
Det har varit lite snurrigt. Men det har ändå funkat bra tycker jag.
Vad har du bidragit med?
- Jag har med ett foto från Bockaberg och mitt repotage om Nora.
- Har även satt in bilden på Danny på förstasidan.
- Redigerat min presentations bild.
Vad har ni gjort?
Vi har varit i fotostudion och tagit presentations bilder, hjälpt till med idér till desigen.
Carol har iof gjort det mesta på desigen och det skall hon ha mycket beröm för. *aplåd*
Hur blev ert handverk?
Själv tycker jag den blev väldigt fin och bra för att vara en "första" tidning.
Den blev bättre än jag förväntat mig och det var roligt att jobba med den.


Kommentarer
Postat av: Sara häst&ponnyryttare o hobbyfotograf

så jävla söt bild!

2012-02-18 @ 16:16:39
URL: http://hoppsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0