@skolan

Tja!
Sitter i skolan!
Igår så var jag på Mimers Hus och hade en sånglekion.
Hade lite ont i halsen, men det passade ju bra. Vi satt och pratade mest eftersom, vi har en ny sångpedagog.
Hon var trevlig och jag tror det blir ett roligt år, sen kommer nog Christel tillbaka!
Efter det så åkte jag hem och käkade, sen åkte jag till fontin och gick med mamma.
Träffade lite roliga pojkar och flickor också, trevligt!
Åkte med Uffe ner till maxi för att hitta mamma som var där...
Men hon hade redan åkt tillbaka till fontin..
Hon hörde inte att vi ringde så ah, blev lite knäppt :)
Nu skall vi snart ha medieproduktion :)
Skriver efter Håkan sen! :D
Bild från 4/6-11
Håkan Hellsträm<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0