Presentation om mig

Hejsan allihopa!
Ja, mitt namn är Daniela, jag är sexton år. Jag är född i Colombia, men är adopterad. Jag var 9 månader när det hände, eller vad man skall säga. c: Bor norr om Göteborg tillsammans med min familj och mina katter.
Jag har precis börjat ettan på gymnasiet. Går estet-media på NTI i Göteborg.
På min fritid så rider jag, det har jag gjort i 11 år, rider på Kongahälla Ridsällskap. Min absoluta favorithäst heter La Cross. Han är en stor häst, 178 i  mankhöjd. Har andra favoriter också som Karmosin, Dominique och några fler. Innan La Cross var min favorit Graf. Han dog tyvärr i höstas pga, kolik :( Saknar honom!
Jag orienterar också. Fast har inte gjort det mycket alls iår..
Tränar och tävlar i en klubb som heter Kungälvs Orienteringsklubb. Har sprungit i ca 6 år :)

Jag älskar att fotografera också! Det har jag gjort länge..
Fotade med min pappas kamera först, sen på min födelsedag förra året fick jag min egen!
En Sony Alpha 230, ni kan läsa om denna här.
Fotar oftast djur och natur, men har fotat lite porträtt också.
Här är lite blandade bilder :D





Hästar och ryttare, dvs tvälingar, lektioner mm älskar ja g att fota!
Här har ni lite bilder

Sandra Ohlén och Joly´s Top Gun
Nellie Kleist och Snowstorm
Det var allt för mig!
Fråga om det ni undrar något :)
/Daniela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0