Musiksmak

Tänkte skriva lite om min musiksmak/stil.
Har alltid gillat rock, har växt upp med Queen, Deep Purple och några fler.
Varje morgon påväg till dagis lyssnade vi på rock.
För ungefär 4 årsen började jag lyssna på japansk och tyskmusik som An Café, LM.C, Miyavi, Lafee ochTokio Hotel. Vet inte riktigt hur jag började lyssna på japank musik. Såg nog någon på bdb/dv som lyssnade på AN Café, så jag sökte på youtube och lyssnade på Escapism.
Började lyssna på TH för jag såg Monsoon på nickelodeon..
Trodde att Bill var en tjej då.
HAHA!

Har lyssnat lite på Dj Sisen också! Åh sisen<3
Nu det senaste har jag lyssnat på lite allt möjligt, mest på Hollywood Undead, Never Shout Never, Lady Gaga och Håkan Hellström.
Har sett lite band live också. HAHA inte många.
Lillasyster
Tokio Hotel
Håkan Hellström
Nanne Grönwall
Danny
Eric Saade
Bob Hund
Danko Jones
Johnossi
Alexander Rybak
The Ark
Några andra från Lotta på Liseberg, minns inte vilka bara..
HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0