Men tja!

Idag har jag varit i skolan.
Haft estet hela dagen..
Jag börjar gilla det :O
Har alltid gillat att måla med olika...akryl färger...ni kan få se lite bilder på dom någon dag.
Vi tecknade klart våra bilder och fotade dom idag. Inlägget innan var ju på två av dem.
Blev mest nöjd med dem så, ja :)
Tittade på en film om gatukonst också. Det var en dokumentär som heter "Exit through the gift shop".
Den handlade om Bensky och och några andra gatukonstnärer som jag inte riktigt minns namnet på, en hette Thierry Guetta. Filmen var lite lång tråkig ibland..men värd att titta på.
Vi fick lite frågor om den som vi skall svara på och skicka till våran lärare!
Lite svårt, men skall försöka iallafall!
Här är lite...konst som Bansky gjort:
Riktigt coolt!
Vad tycker ni om graffiti och gatukonst?
Nu skall jag snart sova, hörs imorgon :)
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0