Lite om idag

Hej!
Har inte hunnit skriva idag..
Eller jo..
Men har..Eh, glöm det!
Började skolan 11.55, skulle möta upp Linnea, men hon glömde av mig.. SÅ ELAKT..nej men.
Träffade Lizel..hon försökte skrämma mig..men det gick inge bra!
Skolan:
Först hade vi samhäll, vi pratade om FN och FN-rollspelet vi skall göra snart.
En tjej som hette Jenny pratade och vi lyssnade.
Efter det hade vi "mermee" orkar inte skriva hela namnet!
Vi pluggade in för provet imorgon bara, svarade på lite frågor och läste.
Efter skolan åkte jag till mimers hus för att ha sång lektion.
Sjung "Du är allt" med Sonja Aldén.
Åkte hem. Bytte om, åt och sen vidare till träningen!
Sprang med Linnea. Trevligt :)
Nu har jag pluggat ganska mycket, skall sova snart!
Imorgon har jag prov som jag nämde.
Kommer dö.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0