Idag:

Vaknade som vanligt 05:15 av att min mobil ringde.
Gick inte upp försen 05:30, klädde på mig och kollade lite på datorn.
Var inte hungrig så åt inget.
Klockan 06:25 gick jag till bussen och sen tog jag tåget till centralen.
Det är ganska awesome att femman i nordstan är öppet nu på morgonen när man kommer, så kan gå runt där och titta i affärer innan skolan!
Kommer ju till göteborg vid 07:22 ungefär.
När jag kom till skolan så var det inte öppet..
Larmet gick när Linus och Marcus öppnade den första dörren till skolan..
HAHA!
När vi väl kom in så satte jag mig på en "soffa" och spelade lite på datorn. Sen kom det mer och mer folk.
Första lektionen var medieproduktion. Hände väl inget kul där egentligen. Vi skall göra en film som jag nämnt i ett annat inägg. Efter lektionen var det lunch, efter lunch hade vi PROV!
Det var inte så svårt. Men svarade helt mysko på sista frågan.. Fick totalt hjärnsläpp!
Men svarade så gott jag kunde!
Efter provet hade vi engelska. Diskusiterade/debaterade om mode. Jag och Carol skulle hata mode medans Lizel och Madde skulle älska mode. Det blev lite fluuumigt!
Efter skolan så åkte jag till ytterby, gick upp till stallet och träffade Lina och Emma. Hjälpte till med deras hästar lite...som vanligt :)
När dom red så kom Elvira och Anna. Sara och Lollo och Sarah var redan där. Men missade henne. Var inne i mina egna tankar. I min egen värld. HAHA!
Fick iaf La Cross! Finis!
Vi hade en vikarie som hette Melina. Hon var jättebra!
Vi övade avbrott från galopp till skritt, trav till halt osv. Skänkelvikningnar i trav och skritt. Hästen var inte riktigt sig själv idag. Men efter lite upvärmning så var han jätte fin!
Nu ikväll har jag tittat på idol.
Antonio!
Åh, han gick inte vidare :((((((( <//3
Hoppas bara inte att han lägger av med musiken nu. Fast det har han ju skrivit på twitter och sin blogg att han inte skall :)
Men nu skall jag snart sova. Skall klippa min lugg imorgon..
Kanske ta ett hål i mitt öra..
Får se med mamma! :)
Godnatt, så hörs vi imorgon! :)
Antonio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0