Hemma

HEJ!
Kom nyss hem från stallet.
Red Dominique idag igen!
Hon var jättefin :)
Sarah ramlade av Rufus. Inge bra om nu frågar mig.
Fick ju fan inte tag på ponnyn :c
Dominique sparckade nästan honom och nä. Inge kul.
Btw, lägret har varit awesome!
HAHA!
Det var faktiskt roligare än jag trodde :D
Bodde med Linnea, Aline och Carol. Mycket trevligt!
Vi har Fotat, haft estet, paddlat kanot och haft "idrott" :)
-På foto skulle vi fota former, lite fritt val osv.
-På estet skulle vi göra en bild två och två. Jag gjorde med Marcus. Vi skulle ta två lappar, en känsla och en sak.  Fick "lycklig" och "fönster".
Har nog en bild på den..skall kolla c: Om jag har så får ni en :D
-På idrotten hade vi först fem kamp, sen spelade vi brännboll..:D
Det har varit två roliga dagar!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0