Hejsan

Idag har jag inte skivit något. Har faktiskt inte haft någon lust!
Men nu fick jag blogg..fnatt? Typ.
Har varit i skolan idag, som alla andra dagar i veckan ;)
Har haft, matte, engelska och idrott.
Matten:
Började med prefix och...några andra tal som jag inte minns vilka det var.
Vi jobbade på i boken och var duktiga.
Engelskan:
Började med våran uppgift "coolhunters". Jag och Lizel skall göra ett repotage om *HEMLIGT* och vi var ute på ett mycket viktigt och hemligt uppdrag förut! :D
Vi..ja jag skall inte säga det...HEMLIGT ;)
Idrott:
Vi åkte till move dansstudio vid Liseberg och dansade hiphop!
Det var riktigt kul! :)
När jag kom hem så gjorde jag inte mycket...och nu sitter jag här.. :)
Men skall snart sova så jag orkar med en lång dag i skolan imorgon :)
Godnatt allihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0