Håkan Hellström 16/9-11

Dagen började i skolan med medieproduktion. Satt och redigerade bilder i photoshop.
Ni fick se bilderna i ett tidigare inlägg, men för er som inte sett dom, klicka här!
Efter lektionen var det lunch, köttbullar och makaroner för er som ville veta..
Efter lunchen hade vi medie, samhäll & komunikation och engelska :)
Efter skolan gick jag med Lizel och mötte upp hennes kompis och sedan gick jag till centralen och väntade på min syster. Vi skulle käka och efter det åka till Liseberg!
Vi träffade syrrans två kompisar som vi sedan var med, gick helt underbara platser. Andra sektionen, mitten, längst fram vid staketet!
Såg Therese och hon kom och hälsade. Hon undrade om jag ville stå längstfram i första sektionen, men jag tackade nej :) Men det var snällt att hon frågade :)
Vi spelade yatzy och knödde med en tjej som var helt tom i huvudet!
Hon knödde på mig 24/7 och hon skulle tydligen putta bort oss när det väl började...
Men det lyckades hon inte med..!
Hon blev väldigt full när konserten väl började och tyckte mina bilder var jättefina!
HAHA! :D
Själva konserten var magisk. Helt underbar osv.
Titta själva!
'

Kommentarer
Postat av: Lizel

värsta va bra kamera/objektiv du hade!

Hur mkt zoom va det? (A)

2011-09-18 @ 21:25:55
URL: http://photex.blogg.se/
Postat av: Ida

var oxå där, och håller med om att det var magiskt ! vet inte hur många som skrivit o talat om den kvällen som en kväll med magi.



fina bilder !

2011-09-19 @ 20:12:21
URL: http://idarigby.devote.se
Postat av: Ida

var oxå där, och håller med om att det var magiskt ! vet inte hur många som skrivit o talat om den kvällen som en kväll med magi.



fina bilder !

2011-09-19 @ 20:12:53
URL: http://idarigby.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0