Dominique

Tjenare!
Har nyss käkat.
Har varit i skolan och i stallet idag.
Har haft medieprodukton, medie,samhälle och kommunikation och engelska idag!
Har varit en rolig dag! På mediepruduktionen gjorde vi filmer..
Min blev hur oseriös som helst! Men men.
Vi pratade tv program på medie samhälle och kummunikations lektionen. Ganska kul.
På engelskan skrev vi brev och fick en bok.
Efter skolan åkte jag till ytterby och där hämtade pappa mig, vi åkte till stallet och där träffade jag lite roliga människor! Hälsade på Mynta och La Cross och alla andra hästar :)
Red Dominique, hon var jätteduktig!!!
Lilla hästen<3
Nu äter jag något..jaoo c:
Skriver snart skall fixa lite C:

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var grymt kul! 8D

2011-09-02 @ 22:34:48
URL: http://wingaardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0