Anna

Tja!
Har varit i skolan idag.
Haft svenska, matte och samhäll.
Vi övade på retorik under svenskan och pratade i små grupper.
Efter lunch, i mitten på mattelektionen skulle vi ha skolfoto...
Men det blev ignet med det, en man snodde fotografens dator...
Vi hade ne vanlig mattelektion istället.
På samhällslektionen pratade vi om FN för att vecka 45 skall vi ha ett FN rollspel. Skall var olika länder och ja, ett rollspel! Mitt land är Bangladesh tillsammans med Lizel Madeline och Carol. Kommer bli awesome!
Efter skolan gick jag och Lizel til Kjell & Company och löpte Iphone skal.
Blev ett genomskinligt, ett blått och ett rosa. Efter det tog jag tåget till ytterby, mötte upp Anna och hon åkte med mig hem en stund :) Det var trevligt!
Vi gjode inte så mycket...
Hon blev kär i min mac och jag spelade wordfeud!
Om ni splar det... Sök efter minibatman då :D
När hon skulle hem tänkte jag att jag kunde köra ner henne till brevlåderna med moppen..
Men den ville inte starta :(
Nu sitter jag här. skall kolla idol och sen sova :)
Glöm inte veckans blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0