@vägen!

Hej!
Är påväg till bussen nu!
Idag är det skola och efter det Östhammar! Skall hälsa på familjen Nilsson under helgen! Det skall bli riktigt kul!

Juste, det är lov nästa vecka också, ännu bättre ;) skall plugga som fan till FN-rollspelet, som jag för övrigt inte förstår mig på så bra ;) men lite har gått in!

Idag har vi produktionsdag i skolan och skall ha engelska det mesta! Vi skall fixa till vårat inledningstal och bestämma vem som skall hålla det!

Nu fryser mina händer :(
Uppdaterar så gott jag kan under helgen!
Om ni vill gästblogga, så kommentera! :)


Kommentarer
Postat av: Lizel

I want to gästblogga! ;O

2011-10-28 @ 13:21:21
URL: http://photex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0