Tränat!

Hejsan igen!
Kom hem för en stund sedan. Var ju i fontin och tog mig en promenad. Gick 3,5 km ungefär!
Vad duktig jag kände mig! Efter det så gick jag och duschade och efter det gick jag upp till klubbstugan för att hjälpa pappa med fikan. Han hade löpt KOKT SKINKA! Mumsigt!
Jag satt ensam ett tag, sen kom Pontus och Felix och höll mig sällskap och sen ramlade det in fler och fler.
Vi satt och pratade som vanligt, lyssnade på musik och hade allmänt kul!

Lite om skolan!
Började min dag med ett matte prov. Det gick inte så bra..
Missade massor :(
Hade tränat in fel saker, eller hade tränat på allt, men tränat lite extra på vissa saker som inte ens var med på provet :( Blev lite besviken på mig själv.
Efter det så hade vi engelska, det var tre grupper som redovisade sina "coolhunters" projekt. Dennis och Elias redovisning var helt klart roligast, eller vad säger ni Carol och Lizel? ;)
Filippha och Linns var också bra, Adams och Frejs också :)

Efter engelskan var det lunch och efter lunchen hade vi idrott. Dansade salsa! Det var lite knepigt i början, men sen när det lossnade så funkade det bra! Dansade med Madde och Maja :D
Madde var riktigt bra på salsa! Hon ägde mig :// Men så kan det gå!

Nu skall jag sanrt sova, så jag säger godnatt till er!
Imorgon skall jag till sjukgymnasten och kolla mina knän. Hoppas inte jag måste amputera dom ;)

Haha, godnatt!


*gäsp* säger Missty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0