Sorry!

Hej!
Skrev aldrig om stallet.
Så jag gör det nu :)
Jag kom till stallet vid kvart i fyra ungefär. Hälsade på mina små vänner som redan var där och sen bytte jag om och hjälpte mina små vänner att värma lite bett. *host* Emma *host*, brukar hjäpa henne med det...för hon alltid måste springa på uppdrag ;)
Gick med Emma och Linus aka Lina ner till manegen. Ledde Mynta ett tag..sen tog Emma över när vi kom ner till manegen. Jag gick tillbaka till stallet och hade upprop. Fick välja först...valde inte La Cross. Valde Winston!
Kände att jag måste variera mig, och när jag ändå hade chansen så tog jag den!
Vi tränade WE, det gick inte så bra i början..men mot slutet så gick det som en dans. Winston var superduper duktig!
Här är lite bilder som mamma tog:





söt häst







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0