Min dag igår!

Hej!
Har varit uppe ett tag nu, det blir ju så när man börjar 8.10.

_________________________________________________

BBehövde visst åka...

_________________________________________________

I'm back!
Sitter i skolan nu!
Tänkte berätta om igår.
Började 11:55. Tog bussen som gick 10:40 och tåget som gick 11:03.
Lizel mötte upp mig på centralen och sen gick vi till donken och köpte hamburgare :D
Personalen glömde min :c
Men fick den tillslut, så det var lungt ;)

Vi gick till skolan och hade samhäll och mermee. Efter det så gick vi till rytmus för att träffa Lizels kompis Felicia, fast..hon kom aldrig ut från skolan...så vi gick till nordstan, haha, hon hade redan gått till nordstan med några andra ;)

Vi mötte upp henne, sen gick vi til SUBWAY, men ångrade oss och gick till donken..igen..japps.
Lizel fick en fin bok, jättefin faktiskt!

Ja ni, efter det gick vi till hemköp och köpte pepparkakor ;)
Förfestade lite inför julen. Nej, men vi var sugna på något gott..
Så nu har vi ett kakföråd i mitt skåp :D

Efter det gick vi tillbaka till skolan och satt med våra macbook´s en stund, sen gick vi snygga tröjor som det stod NTI på ;) Vi blev guider! YAY :D
Vi guidade två omgångar och sen gick vi till bussen (a)
Kom hem vid halv åtta och då skrev jag klar min samhälls uppgift och skickade in den ;)

Det blev lyckat iaf!

Nu börjar lektionen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0