Min dag idag!

Hej.
Idag har jag varit i skolan. Har haft matte, engelska och skulle haft idrott.
Matten:
Jobbade bara i boken. Binäratal eller hur det nu stavas...
Fattar inte det. Någon som vet?
Släng en kommentar och bli min matte lärare när jag inte fattar :D

Jag och Lizel skulle leta efter Jonas, skulle låna en kamera till vårat engelska arbete...
Vi gick dit som vi blev visade....men Jonas var inte där...
Några lärare sitter i en liten...hall? Iaf. det är 2 dörrar som man kan gå in igenom, den ena dörren behöver man kort till och den adra en nyckel om den inte är öppen. Hade glömt våra kort i klassrummet. SÅ J*VLA SMARTA alltså!
Men vi gick ner till ingången och sedan till våran ingång och blev insläppta av två snälla pojkar :)

Engelskan:
Hade engentligen ingen lektion. Hade skolfoto och sen gick vi och käkade. Letade efter Jonas ingen också..
Men inget positivt resultat :c

Idrotten:
Skulle spela squash. Men hade glömt mina skor och mina strumor hemma...
Så hade jag svinigt ont i mina knän också :c
Jag och Carol kollade på :D
Det såg inte så kul ut, mest jobbigt..

Efter skolan så gick jag runt i nordstan lite för jag var lite tidig till mitt tåg.
När jag väl kom till tåget och klockan blev 14:47, så säger konduktören att det är tekniska problem med klar tecken osv. väntade i 10 minuter..så kommer det ett nytt meddelande, de visste inte hur länge vi skulle stanna på centralen..så gick vidare till nisse och tog bussen till kungälv. Pappa hämtade mig där.
Efter det åkte vi hem, åt lite och sen bytte vi om och åkte till fontin. Dags för träning.
Men jag gick bara...eftersom mina knän fortfarande gjorde väldigt ont!
Efter det så var det fika och genomgång med en kille som heter Tobias Noborn.
Han pratade om teknik innom orientering och kom med många bra tips.
Jag och Linnea tröttnade mot slutet och började kolla på bilder...
Det var trevligt och lite mysigt :)

Nu är jag hemma igen :)
I morgon är det studiedag, så blir att plugga lite matte och samhäll, lite engelska kanske jag också gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0