Min dag igår

Hejsan!
Igår var jag i skolan och hade medieproduktion, klassråd och svenska. På medieproduktionen så skulle gruppen som vi filmade för ett tag sen filma oss. Jag och Lizel var så engagerade i det! Not.
Vi gick iaf med :) Efter de så la vi över våran egen film från Johannas usb till våra datorer. Sen var det lunch.
Efter lunchen hade vi klassråd och svenska!
På klassrådet pradade lärarna om lite saker bara, på svenskan började jag skriva på min "notis".
Efter svenskan åkte jag till kungäkv och träffade Sofia! Sen gick jag till sjukgymnasten.
Kollade mina knän och jag skall dit på onsdag igen och träna dom.
När jag kom hem så käkade jag, tömde disken och läste engelska. Väntade på att Lizel skulle logga in så vi kunde fixa med våran engelska. Hon loggade in och vi snackade över skype. Blev lite flummiga...men så blir det när man är trött..
Lizel: Har Daniela skype?
Jag: Vadå?
Lizel: Ja har Daniela skype...
Jag: Ehm,...
Lizel: HAHAHAHHA!
Sen skrattade vi ett litet tag innan vi blev seriösa med vår lilla uppgift.
Min dator började lagga och jag fick stänga av den..TUR att vårarn powerpoint sparades! *phu*
La mig vid halv ett..oj...jaoo
Nu skall jag göra frukost och fixa lite innan jag åker till skolan. Blir nog bra :)
Skriver ikväll om jag hinner..men det gör jag nog..
Ha det bra så länge! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0