Lite om igår

Igår var jag i skolan som vanligt. Hade samhäll och mermee.
Efter skolan åkte jag till mimers och sjung som alla andra torsdagar.
Efter det åkte jag hem...nej det gjorde jag inte alls!
Gick till donken och köpte lite mat, sedan åkte jag, mamma och sis till mormor och åt.
Vi åt bulle också. BULLE <3

Sen åkte vi till träningen, sis hade träning med dom små barnen i klubben och efter det så tränade jag med dom lite äldre ;)  Jag, Lina och Linnea ägde tyckte jag. Vi var duktiga. Sen åkte jag hem och hade en jobbig natt..
Det kom en hagelskur vid halv tolv...när den var över började det åska...jag somnade lite efter det och sen vid ett började det regna jättemycket...och sen åska.. :c

Nu sitter jag i skolan, skriver om det sen efter stallet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0