Yo yo yo, Lizel här!


Tjoo alla bloggläsare!
Jag är då Danielas nyfunna kompis Lizel! ;D

Höhö vi har nu känt varandra i.....
....3 månader?
( Om jag har räknat rätt... xP )

Även om vi bara har känt varandra i ynka 3 månader
så har vi faktiskt varit med ganska så mycket ändå :P

Tex. vart guider på öppet hus på våran skola, träffat på "Ronald McDonalds" och
massa annat skoj :P

Sedan har vi även världens BÄSTA humor! HAHA!

Kolla bara in detta.... ;P
Vi har sjukt skoj tillsammans och haft sjukt många skrattattacker så det inte är sant! XP
" aghhh...IHHH.... *dansar*.....lalala....*skriker* ...!! "
Men jaa det var la allt för mig....
...Nej inte riktigt ! Vill ba säga att...Daniela tänker JÄTTE mycket på EMD... XP
Hahhaa...Vet inte vad jag ville få ut av detta inlägg men jaa vill bara avsluta
inlägget med att skriva detta:

- Daniela, din mupp! Det har varit awesome att fått lära känna dig och du är
en AWESOME och en rolig person!
Hehe låt denna skolgång bli JEPIC! ;D

btw....ni kan ju också ckecka in min blogg för mer roligheter! ;)
Som ni hittar här:

www.photex.blogg.se ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0