Stallet idag

Var ju i stallet idag. Jag och syrran åkte hemifrån vid 14 tiden, tog moppen ;)
Vi kom till stallet vid 14:50. Jag gick och hälsade på lite hästar och lekte lite med Winston. Tänkte filma..men orkade inte ;) Han lekte med sin mule mot min hand..så söt!
Sen hälsade jag på Blacky, han slickade på mina händer...dom var rena när han var klar ;)
Jag borstade Mynta, Stina och Louie också, mysigt!

Sen kom Lina, jag hjälpte henne lite med Louie och sen gick jag med henne ner till manegen och höll Louie och Karmosin medans Emma och Lina fick bära hinder matrial. Dom skulle också hoppa ;)
När dom var klara så gick jag upp till stallet och där var det lite folk.

Vi hade upprop, fick Vermir..
Blev lite "sur/ledsen", är inte så säker på honom..
Men det gick bättre än väntat för mig!
Ritade en bild i PS lite snabbt ;)


FINT..NOT!

Lovisa red Quinto, hon fick byta från Karmosin till honom eftersom hon skall tävla honom imorgon. Det gick super sa hon!
Sara red Nelson och det såg bra ut inför imorgon ;) Hon skall tävla honom och jag tror att det kommer gå super! Dom passar verkligen ihop!
Cicci red Diggidoo och det såg också bra ut :D
Emma red Dominique, hon skulle haft Rikki, men skall tävla henne imorgon. Dominique är inte den lättaste hästen att hoppa! Hon är faktiskt väldigt jobbig. Hon är väldigt hög i rang och vill ju inte lyssna det minsta på ryttaren! Men jag tyckte Emma fick till det jättefint mot slutet! Lycka till imorgon ;)
Vera red Rikki, hon skulle ridit Dominique, men eftersom Emma skall ha henne på tävlingen imorgon, så bytte dom :) Rikki är så söt när han hoppar..Lilla killen! Tycker det såg jätte bra ut för dom! Tog upp lilla Rikki till stallet efteråt för Vera skulle iväg. Snäll jag är!
Sarah red Lester. Hon ville verkligen inte rida honom. Men jag tyckte hon passade väldigt bra på honom. Det såg la bra ut. Blev lite strul över stutsen, men det fick de fixade sig tillslut :) Hon tyckte dock att han var ful, att han såg död ut och hon sa "han suger". Han som är så fin :c Hon skall också vara med och tävla imorgon, på hennes medryttar häst Lutfina. Det kommer nog gå bra. Kan ju alltid hoppas..

Jag och Lollo åkte hem och sen käkade vi TACOS! MUMS!
Har kollat idol också..
Molly var verkligen inte bra idag :/
Hon sjung falskt och nej, hon som brukar vara så bra :/

André var GRYM!
Alltså..lyssna!
Från aduition, men det han gjorde idag var så bra!


Och för att inte tala om MOA!
En video när hon sjunger sin låt When I held ya som hon också framförde ikväll.


Olle åkte tyvärr ut och Elina la upp en bild förra veckan på facebook:

Kolla på bilden, Roshanna åkte först, sen Denise, Emil och förra veckan Linni.
Olle stod på tur..Han åkte..Vilket betyder att André åker nästa vecka :c
Men om det händer...är det bara läskigt..

Nej, skall sova nu!
Batman väntar på mig i sängen ;)
HAH!

Men skall upp sju för att åka till krs vid 8:15 ;)
Tar ju sin lilla tid med moppen :)

Godnatt, hoppas ni haft en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0