Östhammar 2011

Vi åkte ju på fredagen, så jag skriver en "dag för dag" text :D

Fredag:
Dagen börgade med att vänta på tåget. Det var sent, men började klockan 10 så det var lungt.
Kvart över kom tåget..de skulle kommit 3 minuter över 9.. men började klockan 10 så det var lungt ;)
Träffade Sara så pratade lite med henne under tågresan, trevligt!
Väl i skolan så träffade jag Madde och Lizel vi snackade lite allmänt om massa knäppt som vi brukar..
Vi började lektionen 10, hade Johanna hela dagen, vi skulle skriva vårat inledningstal på engelska.

Det var ganska svårt eftersom vi skulle sätta ihop alla våra 4 tal..
Men vi löste det igenom SKYPE ;)
Vi hade en timma på oss att skriva talet, sen 45 minuter lunch, och 40 minuter efter lunchen att fixa klart det!
STRESSADE ESTETER! :(

Som tur så accepterade Johanna att vi inte hade hunnit förbereda oss, vi var trots allt grupp 2 att läsa upp våra tal för henne..dom andra kunde ju öva osv under tiden!

Efter vi hade läst upp vårat tal 4 gånger och lyssnat på Julias tal om Colombia så statte vi oss i ett klassrum och lyssnade på musik...eller...på skrikande..
Ah, sen slutade vi, då gick jag med Lizel till buterix och sen gick vi till elgiganten och köpte hörlurar..
Sen tog jag tåget till ytterby där mamma, pappa och syrran var och så åkte vi vidare :)

Vår resa mot östhammar hade börjat ;)
Vi åkte till donken och käkade, sen kollade jag på AVATAR och sov...
När jag vaknade så hade vi inte så långt kvar så jag och syrran sjung på massa låtar..

Fest hos bagge, Håkan låtar, Queen osv ;)
Lite Deuce och Justin med!

När vi kom fram så möttes vi av en stor vovve! PRINSEN!
Sen kom Magnus och Micke ut och mötte oss :)
Vi gick in och "minglade", vi småpratade och blev bemötta av lilla Seven som bara skällde på oss ;)
Camilla, Miranda och Katarina kom och hälsade också ;)
vi "barn" + Micke satte oss och kollade på tv och dom vuxna pratade i köket och fixade med räkor och bröd..
Vi åt sen gick vi och kollade på tv igen :D
Efter det...gick vi och la oss någon gång runt 1-2..:D

Lördag:
Vaknade vid typ..minns inte..HAH!
Gick upp, gjorde mig iordning sen gick jag ner till dom som var vakna :D
Käkade frukost, kollade tv och var ute på promenad runt den lilla staden ;)
Ni får bilder i ett annat inlägg!

När vi kom tillbaka fikade vi, mamma köpte med sig en Halloween tårta från ett bageri ;)
Den var riktigt riktigt god!
Sen började planerandet av Colombia resan nästa år!
Jag försökte hänga med så gott jag kunde, lyssnade aktivt..men tillslut blev det lång tråkigt, då bara jag satt med dom vuxna och de andra kollade på tv :c så jag gick iväg ;)
Vi satt där..hela kvällen typ.
Käkade god middag också ;)
Efter middagen..satte vi oss vid tven igen..
Kollade på lite olika program och vid halv nio böjade 17 again!
OH, den är ju så bra ;)



Efter det kollade vi på "världens kankse sämsta pojkvän" några 100 gånger..
och vid 3 (sommartid) gick vi och la oss...

Söndag:
Vaknade vid..nio, packade ihop mina saker, fixade iordning mig och käkade frukost.
Efter det kollade vi på "kanske världens sämsta pojkvän" igen..
Åt lunch och sen kollade jag och Camilla på lite roliga "crazy fan" klipp ;)
Vi hittade ett med MJ, jag trodde inte att det fanns så galna fans för honom XD

Kolla:





Vi dog lite, kollade öven för Justin Bieber, Lady Gaga och Johan Palm ;)



;)

Sen var vi tvugna att åka :(
Sa hejdå och sen åkte vi.
Jag sov en stund, spelade mario och kollade på AVATAR igen ;)

Käkade korv och mos på statoil också..
HAH

När vi kom hem var alla lite döda..

Ja det var allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0