Justin Bieber

hej alla ni Justin Bieber "haters".
Vad hade ni sagt om alla NI hade blivit så hatade som Justin blir av er?
Varför hatar ni honom egentligen. Han är ju en människa precis som ni.
Ni säger att han inte är kille, han är tjej. Han är bög. Han är så mycket för er..eller menar..lite.
Han betyder så otroligt mycket för andra!
Ni kanske har en idol som ni ÄLSKAR över allt annat.
Vad hade ni gjort om den blivit så nertryckt?
idioter.

Och som det står i videon:
"This is not only about Justin. This is about everybody. It´s about hurting people for no reson."

Tycker att NI, som läser detta skall ta 4:25 minuter till att titta på denna video.
Även om ni hatar honom. Ni kanske får en liten vink.

Kommentarer
Postat av: Nashi

Jag hatar inte honom. Men jag gillar inte hans musik.

Och ja, jag är hatat av många. Jag kan leva med det, jag bryr mig inte.

Så mycket som jag vet, så bryr väl säg inte han heller om sina haters?

Jag vet att det finns en massa haters till mina idoler, jag bryr mig inte om dem heller.

Jag vet att det är bara idiotisk att slå tillbaka till haters, det ger ju dem bara lycka.



Men, jag måste erkänna att det börjar bli tråkigt att nästan BARA läsa om honom hela tiden, överallt. Så med en grej, så måste jag nästan hålla med om haters-människorna.

2011-11-01 @ 15:46:57
URL: http://nashi-moto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0