Helgen!

Tja!
Var ju i Ljungkile på en kurs nu i helgen. Riktigt trevligt var det!
Vi hämtade Linnea vid 07:45 och åkte vidare till Pontus, sen åkte vi vidare till Ljungkile!
Vi kom dit vid 08:45 och jag tyckte vi var tidiga, men det var massa andra där när vi kom.
Det kom lite fler efter och sen kom det en ledare som hette Martin. Han sa att vi skulle gå till ett annat hus..haha en rolig sak..alla hus var GULA. Vi började vid nio med att presentera oss, vad vi hette och varför vi ville gå denna utbildning. Det var många människor där, 21-23 med oss (jag, Linnea och Pontus) inräknade + ledarna.
Efter det så kom den andra ledaren som hette Viktor. Han berättade lite om sig själv. Sen fick vi våra rum och gick till huset där vi skulle bo. Jag och Linnea skulle bo i olika rum. Men hon flyttade in hos mig, för jag skulle bo själv och hennes rumskompis hade inte kommit ännu. Efter det så fick vi gå ner till lektions salen igen och då började våran första lektion. Sen rullade det på. Vi hade lunch och sen två lektioner till. Efter det, vid 4 hade vi "praktiska övningar". Vi hade det i ca 2 timmar om inte mer. Men det var riktigt kul!

Efter det var det middag och sen gick jag och Linnea upp på vårat rum och flummade :3
Vi lyssnade på musik, Linnea kollade på en intervjuv med 1D och skrattade som en galning, sen så dansade hon och kastade våran nyckel på mig ;)

På söndagen vaknade vi vid sju, vi hade satt alarmet en timma tidigt....
Men vi somnade om och gick upp vid åtta igen ;)
Vi käkade frukost och sen började lektion 1..så hade vi lite fika och sen lektion 2. Efter det var det lunch och sen 3 timmars träning.. Men det kändes bra när vi var klara!

Vi hade en liten avslutning och fick massage, intyg och så pratade vi lite om helgen.
Kommer nog inte glömma denna grupp så fort, den var riktigt trevlig och allt!

Tack till er som gjorde denna helg minnesvärd!

Just nu lyssnar jag på BMTH! <3





Kommentarer
Postat av: Anna Wingårdh

Hej, veckansblogg på min blogg nu, var med vettja :)

http://annawingaardh.blogg.se/2011/november/nu-kor-vi.html#comment

Kram!

2011-11-28 @ 22:29:15
URL: http://annawingaardh.blogg.se/
Postat av: Anna Wingårdh

Hej, veckansblogg på min blogg nu, var med vettja :)

http://annawingaardh.blogg.se/2011/november/nu-kor-vi.html#comment

Kram!

2011-11-28 @ 22:29:19
URL: http://annawingaardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0