Häst sak 1.


1. En bild på favorithästen

Har några favoriter så jag tar topp 6 ;)

#6

Quinto-
Jag älskar att hoppa honom, det är han grym på, men inte att rida markarbete/dressyr då han är skumpig :c! :)

#5

Vermir
- Jag gillar att rida honom, men känner mig inte så säker på honom :)

#4

Dominique -
Jag gillar henne, fast hon kan vara riktigt jobbig ibland!

#3

Winston
-Han är en underbar häst att rida! Bra i både dressyr och hoppning :)

#2

Karmosin
-Han är en underbar häst, snäll att ha och göra med och jätte rolig att rida. Söt häst!

#1

La Cross- SÖTA FINA UNDERBARASTE HÄSTEN! Han är super i dressyren, skumpig som fan men man vänjer sig, på hoppningen är han också bra! LOVER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0