Tre fina dagar

Hej!
Tänkte berätta lite om min helg:)

Fredag:
Var i skolan och gjorde korv och bröd...Fråm grunden..
MUMS :D
Jag och Sofia gjorde korvbröd.

Efter skolan åkte jag hem till familjen pålsson. Skulle rida..
Fick min bebis lacross<3
Han var super duktig!!!

Lördag:
Vaknade vid nio och käkade frukost..
Sen badade jag batman.. Han var smutsig D:
Städade lite och gjorde mig iordning, skulle på kalas hos min kusin.
Åkte dit, åt, läste i en bok och MELODIFESTIVALEN!
Ja som alla vet vann Eric Saade!

Sen åkte vi hem...
Då kollade jag på lite film ^^

Idag:
Vaknade 10, gick upp o åt, städade lite o gick ut :D
Sen har jag pluggat moppe D:

Har dag 17 i utkast.
skall fixa lite^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0