tidsfördriv.nu

Testet startar: 21.48
Jag heter: Daniela Nilsson
Min ålder är: sexton


JAG ÄR
Nöjd med min kropp?
Neeh D:
Nöjd med mitt utseende? Sådär D:
En typ som gillar att bråka? Beror helt på med vem :D
Längre än 1.75cm? Neeh
En person som älskar att retas? Med vissa :)
Oskuld? Om du måste vete? så ja.
Alltid glad? Ibland.
En kille? Helt klart..inte :)
En tjej? Helt klart :)
Super kär? Inte just nu.
Positiv när det händer tråkiga saker? Inte alltid.


JAG BRUKAR
Se på tv?
Faktiskt inte.
Vara med vänner? Ne, ibland.
Låtsas att jag är superman och kan flyga? ALLTID..Nej:)
Vara naken? Nej.
Be till gud? Nej.
Sova? När jag kan.
Spionera om dina föräldrar har samlag? HAHA nej.
Tänka på ditt ex? Nej.
Sjunga i duschen? ALLTID!
Skutta runt på stan som lilleskutt? Det händer xD
Prata med dig själv framför spegeln? Det händer.
Titta på porrfilm? Nej.
Stöta på andra fast du redan har sambo? Nej.
Gå till stan för att stila? Nej.
Åka buss? Varje dag.
Knulla folk i röven? Nej.

JAG HAR
Hamnat i bråk?
Ja. Men inte så farligt.
Blivit slagen? Japp, men på skoj.
Fått komplimanger av okända? Ja

Druckit dig full? Nej.
Skrikit åt okänd? Nej.

Klarat ett prov? Ja.
Sårat någon? Det har jag säkert.
Ramlat ner för en trappa? Hahah ja.
Slagit någon tillbaka? På skoj, ja.
Hamnat på sjukhus pga slagsmål? Nej
Haft samlag med en som är 10 år äldre? Nej
Slagit en vän? På skoj :)
Druckit te? Ja.
Kallat din vän för sexbomb? JA, Linnea är ju det.
Stått på ett tak? Ja.
Klagat på dig själv? Det kan man säga.
Sagt fula ord till dina föräldrar? Ja. Men inte så farligt.
Rymmt hemifrån? Nej.
Fuskat på prov? Nej.
Tagit droger? Nej.
Rökt? Nej.
Gillat samma kön? Kanske det kanske.
Tagit på dig jätte lite kläder fast du visste att de var kallt? Kan hända.


JAG ANVÄNDER ORDEN:
Hora: Ibland :O
Pumpa mutta: Nej
Lol: Ja.
Omg: Alltid.
Hallåå: Japp.
Tönt: Varje dag.
Idiot: Hela tiden.
Bög: Jao.
Gay: Jao.
Wtf: Jajjemensan.
Kaninsex: Nej.
Sexigt: Alltid.
Fitta: HAHA
Sköjj: Varje dag.
Kuk: Nej
Snopp: Nej
Balle: Nej
Btw: Ja.
Brb: Ja.
Fuck you: Ja.
Gölligt: Ja.
Nice: Alltid.
Exstat: -
Kåt: Nej.
Schnopp: Nej.
Peddo: Ja alltid (a)
Kuksugare: Nej.
Maybe: Ja.
Baby:
Kanske.
Babe: Nja
Sister: Nja
Broder: Ja.

JAG HAR ÅKT
Buss?
Ja.
Taxi? Ja.
Bil? Ja.
Limouisin? Nej.
Flygplan? Ja.
Moppe? Ja.
Cross? Mini.
Häst? Ja.
Dubbeldäckare? Ja.
Helikopter? Nej.
Ambulans? Suttit i en.
En röd bmw? Kan hända.
Gul volvo? Nej.
En vit saab: Ja.

TESTET

Var skit kul? Nej.
Var spännande? Nja.
Roligt? Lite då.
Säg ett valfritt ord?
Visst.
Vad ville du få ut av ordet? Ne, inget.
Tror du dina vänner får nytta av det valfria ordet? Ingen aning.
Vad ska du göra nu? Sova.
Vad är det för dag idag? Måndag.
Vem sa senast till dig att hon/han älskar dig? Batman.
Sista frågan, vad är klockan nu? 22:09

: )))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0