Dag 17 – Mitt favoritminne

Mitt favoritminne..
Det var ju inte så lätt..
Jag har så många minnen som jag har som favoriter..
Så jag skriver lite av varje.

Danmark 2010 med origenteringen. Minns det som igår. Jag blev förslyld och kunde inte springa, så jag gick på alla tävlingar. Och så badade vi och träffade norska killar som kallade oss för skrikande babianer..
Det var värt!

Tokio Hotel
5/3-10, saknar det..:(<3
Var där med Klara och vi hade lite kul^^

Praon på Bandit Rock
i Göteborg. Gick upp klockan fyra varje dag och sov hos mormor i tre nätter:)
Var med på två repotoge, ett på en flodspruta och ett när Marie skulle åka rallybil med Thed Björk.
Det var kul :DD
Fick även se John från Johnossi spela What´s The Point live:D<3

Halmstad med Elin. Åkte tåg från Göteborg och så mötte hon och hennes pappa upp mig där:D
Det var kul. Saknar. <3

Lisberg med Linnea, Pontus och Jesper. Det va kul!
Kommer ihåg att vi stog i kö för att köpa åkpass, så läste vi att Eric Saade skulle uppträda..Jag och Linnea dog lite<3
Vi kollade lite på det..fast såg inte så mkt..
Linnea blev rånad av en Lisebergs kanin oxå, o jag kramade han <3
Gulliiigt.<3

Håkan Hellström 18/9-09.
Var i skolan innan och efter det åkte jag till stallet, vi hoppade och jag hade Nikita. Saknar henne :(<3
Efter det åkte vi till Liseberg och kollade på HÅKAN!
SÅ FINT!!!(L)

Lillasyster 25/8-09 och  19/9-10.
25 augusti, skola halva dagen, sen åkte  vi till nossebro.
Gick till ica och var där i några minuter, sen gick vi till skolgården där konserten skulle vara och kollade på dåvarande SK8, Det var awesome! Sen kom min kusin och gav mig och syrran några lådor...
"Vakta dessa med era liv!"
Det var tröjor och skivor som skulle singneras av Lillayster. '
Sen kom bandet och jag ba stog där och såg dum ut och dom var hur glada som helst och hejade o sånt, :D
WIHOOO:D<3

När det var slut tog jag kort med Martin..:D

19 september.

En lördag, jag smsade as många och frågade om någon ville gå med mig. Men inga kunde.
Sen smsade Alice tillbaka och sa att hon ville ändå och så:D
Det var awesome!

Kommer inte på så mkt mer nu :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0