Dag 13 – Den här veckan

Den här veckan:
Måndag:
Var i skolan och hade:
-Ea
- Idrott, hade fys : ))
Lunch
-Spanska
-Ea
Efter skolan åkte jag in till Mimers Hus och sjöng.
Åkte hem, åt lite och kollade sedan på tv :)

Tisdag:
Var i skolan och hade:
-Ea
-Engelska, skrev om Linnea :)
Lunch
-SO
-Bild
Efter det åkte jag hem och åt, sedan vidare till träningen. Sprang 2,5:an två gånger med Linnea. Vi gick barfota för första gången i år ♥
Fint.
Onsdag:
Skola:
-Matte
-Ea
Lunch
-No
-Ea
Åkte hem och pluggade lite.

Torsdag:
Skola:
-Spanska
-Svenska
Lunch
-So
-Engelska

Emelie åkte med hem och vi pluggade svenska och lagade mat :) Pratade med Pontus på skype också, och Emelie sjung en fin serenad till honom :)

ÅKte till Ytterby och släppte Emelie där och vidare till Fontin för träning.
Jag och  Linnea var jätteduktiga tycker jag :)

Fredag:
Skola:
-Matte
-Ea
Lunch
-Ea, pratade med Abob och Emelie om våran film i svenskan :)

Åkte hem, åt, åkte till stallet :)
Red Dominique och hon var jättefin :)
Åkte hem, åt och kollade på Björnbröder :)

Lördag:
Vaknade och åt frukost.
Åkte till nossebro och lyssnade på Tokio Hotel och tänkte tillbaka på konserten som var för ett årsen<3
Saknar det.

Åkte till Ica och pratade lite med moster och handlade lite mat som vi skulle grilla :D
Åkte sen hem till Christer och Lollo och grillade. MUMS säger jag bara :)
Åkte tillbaka till Ica och handlade lite hem och ja sen åkte vi hem.

När vi kom hem igen så städade jag lite och på kvällen åt vi lassange och kollade melodifestivalen.
Sen kollade jag på I rymden finns inga känslor, såfin<3

Söndag:
Vaknade, åt och gick ut.
Var ute i tre hela timmar med Malte. Fotade lite och det kommer upp efter detta inlägg :)
När vi kom tillbaka så åt jag lite och sen gick jag ut och vårstädade lite :)

Nu sitter jag och väntar på att Solsidan skall börja. Skall hämta min polka gris<3






Kommentarer
Postat av: Elin

svar:

visst! :) skriv på msn eller nåt hur du vill ha den så kan jag fixa om du vill! :)

2011-03-06 @ 19:47:17
URL: http://troublemaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0