Fin besök!

Hej!
Jo, i söndags fick vi gäster från Östhammar!
Hade inte träffat dem på 8 hela år:O
På söndagen kom Micke, Magnus, Miranda och Camilla. Katarina kom på måndagen.
När de kom så snackade vi lite och åt mat. Sen snackade vi igen och igen. Jag, syrran och Camilla la oss vid 4, Miranda vid 1 och Micke drog vid 2-3..:D
Vi hade iaf roligt :)

På måndagen åkte vi till Liseberg!
Vi åkte ganska mycket och pappa vann stjärn vinst på Paradise/Aladin hjulet :)

Jag och Micke åtkte balder hela tre gånger i en röd vagn..jao..
Sen så kollade vi lite på Lotta på Liseberg. Men jag och mamma gick efter en stund, fick ont i fötterna. :(
Jag spelade på ett kram hjul..vann nästan..två gånger :c
Hade det iaf jätte kul!

Tisdagen gick ut på att halv sova framför tven och kolla på Flyg 29 saknas XD
Sen behövde de åka :(

Tack för ett trevligt sällskap! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0