Dag 1. En bild på mig + 10 fakta om mig.

Okej en bild och 10 fakta. Skall bli.

1. Jag heter Daniela, är 16 år och föddes i Colombia.
2. Jag har gått ur grundskolan och börjar till hösten på NTI i Göteborg. Det skall bli åzzzuuwwm :D
3. Jag knarkar musik. JA! Det gör jag. Jag kan inte vara utan musik. Jag kan spela gitarr och piano och jag har spelat fiol, men slutade. Jag kan sjunga..Eller det sägs så iaf :)
4. Jag gillar att träffa nytt folk. Men för det mesta är jag för blyg för att ta kontakt med dom själv. Vilket jag gärna skulle vilja ändra på.
5. Jag har ganska många vänner. Men det finns ca 2-5 som jag kan lita på. Jag har väldigt svårt för det. Men det är pga att jag är så blyg :(
6. Jag älskar klubbor och disney filmer.
7. Jag älskar naturen. Att bara vara i skogen gör mig glad.
8. Jag gillar att kladda på mina händer och armar.
9. Jag är rädd för att bl lämnad ensam. Alltså utan familj, vänner osv. Ibland känns det som att jag är ensam.
10. Jag är ganska ointeressant. Vill du veta något..MAILA eller kommentera :)


äckligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0