rubrik

Hej bloggen!
Tänkte skriva lite om igår och idag :)
Igår:
Vaknade vid halv 10 och gick upp och kollade på tv.
Åt frukost och gick ut med Malte :)
Spelade lite piano och typ inget mer. Skulle tränat, men orkade inte åka in ifall det bara skulle vara jag och typ en till. :))
Idag:
Vaknade vid halv 10, gick upp, åt frukost o typ var ute med Malte lite och sen tog jag bussen in till kungälv och var på trafikskolan ett tag. Mötte upp min lilla mormor efter det och åkte med henne hem en stund :D
Vi åt köttbullar från ikea och makaroner<3
mhmhm<3
I morgon skall jag dra in till göteborg med min lilla fisk sara<3
Kommer bli jätte najs<3
Nu skall jag sätta kameran på laddning och sen skall jag dra på dejt med min kudde och katt :)
Ha det bäst så kommer det nog en bildbomb imorgon :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0