bowling med tjockisar

Hej bloggen!
Igår var jag och bowla med Julia, Abob och Emelie.
Mamma körde mig till macen i Kärna för Abobs mamma skulle köra oss till Nordmanna.
Vi gick lite fel insåg vi när vi inte hittade rätt (a)
Emelie kom sent..men ah, det var kul iaf:)
1:a Julia
2:a Abob
3:a Emelie
4:a Jag :)
Jag suger på bowling, men ah det är inte att vinna som är det viktigaste, utan att ha kul :)
Vi gick till donken efter det och käkade, sen insåg vi att vi hade problem med att komma hem till Emelie :3
Men vi löser allt, och ringde hennes mormor och morfar. Hennes morfar körde hem oss till henne :)
När vi kom hem så spelade vi lite spel, badade och bastade (a)
As najs assoo..:D
Hm, sen åkte Abob och Julia hem, jag stannade tills idag och ah,vi kollade på nån konstig film..
Sen pratade vi tills vi somnade :)
Idag vaknade vi vid halv 11 och gick upp, åt och drog till stallet, sen gick jag hem till Emelie för min mormor skulle hämta mig..ah..
Vi åkte hem, åt och sen har jag suttit och haft ont i huvudet i några timmar :)
Solsidan nu :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0