Tomtehoppning

Idag var det tävling på KRS.
Jag åkte dit och kollade och filmade vissa.
Tyckte det var synd att Sarah och Lutfina inte kunde starta :/
Men ni får tagga till påsk :D

Anna vann bästa utklädnad, hon var staffan stalledräng och red Nelson. De gick felfria.
Emma var tomte och red på Paris.
Linnea var också tomte och red på Quinto.
Sara red Nelson och var inte så utklädd men Nelson hade röda benskydd/lindor och tomteluva.
Alla gick felfritt:D

Bilder och filmer kommer inom kort ;)
Efter onsdag kan jag pusta ut och ta det lite lungt i skolan, för då är det omprovs dag och jag tror de är de sista proven jag kommer göra iår.


Kommentarer
Postat av: Sara häst&ponnyryttare o hobbyfotograf

vadå inte utklädd :'O ??

Hade ju rött vitt (jul)

Benskydd, blommor, fläta, tomtehuva.. :O

2011-12-12 @ 16:50:25
URL: http://hoppsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0