Svar till Maria!

Varför är du hyfsat nöjd?
Min tanke var att jag skulle ha en liten kille på bilden.
Men så kom min mamma på att jag bara kunde ta en docka eller den nallen jag använde.

Vad är du nöjd med och vad önskar du var annorlunda?
Jag önskar att jag hade fått det som jag ville, att ha en människa, kille eller tjej.

Varför har du placerat nallen på det sättet?
Jag satte han så, satte han i olika vinklar, men den bilden blev bäst.
Tänkte lägga in lite andra bilder så du får se hur jag menade :)

Hur tänkte du med färgtonen? Hur kom du på idén?
Jag tyckte att den framhävde att nallen var gammal och "smutsig". Dave kände sig inte precis ren när han var i skolan osv. Han kände sig som "det" och ingen människa.

Har du några skisser?
Japp och dom kommer här :)



Min bild:


Anda bilder:








Oj, dom blev visst lite fel, men du ser skillnaden iaf :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0