Första skoldagen

Hej c:
Idag var det första dagen i skolan c:
Det gick bättre än förväntat c:
Jag åkte till Danielle och lämnade min moppe, sen cyklade vi ner till Ytterby och tog tåget till Göteborg.
Vi mötte Maja och hennes två kompisar. En av dem skulle också gå på NTI och den andra skulle gå på Mikael Elias...Vet inte hur det stavas :)
Jag, Maja och hennes kompis gick till NTI och satte oss vid ett bord. Sen var det upprop. Det var lite läskigt :c
Jag och Maja kom inte i samma klass :c Lite synd. Men vi kommer träffas ändå ju c:
När vi kom in i klassrummet så satt alla tysta och vi fick en mapp med papper, shcema, usb, busskort och nyckelkort. Efter det gjorde vi en namnlek..Kan några...:)

Sen slutade vi vid 11. Jag väntade på Maja och undertiden pratade jag med en från min klass. Hon var snäll :)
Carole...vet inte hur set stavas..men hon hette det iaf.
Sen kom Maja och vi gick och mötte hennes kompisar och så åkte dom hem. Jag väntade på Danielle, vi köpte lite saker och käkade. Missade tåget precis så tog en buss till kungälv och sen till ytterby. Sedan cyklade vi hem och jag tog min moppe och körde hem till mig.

Dagen blev iallafall lyckad!
Imorgon skall vi på stadsvandring och fotograferas..läskigt..nej :)
Nu skall jag sova.
Godnatt :)



/Daniela

Kommentarer
Postat av: nina - allroundryttarena

Fin blogg du har, rider du på krs ?:)

2011-08-23 @ 16:46:38
URL: http://hastfjomparna
Postat av: alisha (:

Fin blogg! :)

2011-08-23 @ 20:31:24
URL: http://crkryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0