VÅR!

Hej!
Idag har jag städat och varit ute i det jätte fina värdret!
Var i fontin och sorterade grejor in för våran loppis som är i maj. Det var mycket trevligt med trevliga männsikor.
Var ute med Malte en säng runt golfbanan och lite inne i skogen när jag kom hem. (:
Sen åkte jag till marstrand med mamma och handlade lite..
Nu skall jag sitta här och sörja..
Råkade ta bort ALLA bilder på min kamera förut...

BRA DANIELA, SMART TJEJ!

Men tur i oturen att det bara var bilder från i torsdags och fredags som försvann..
Annars hade jag varit lite smått arg just nu.

Hm, undra vad jag skall göra nu, lyssna på musik, ja det blir bra :)

Skriver imorgon, kanske kommer in lite bilder senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0