Mysiga dagar

Hej!
Jag var ju i stan igår. Det var jätte mysigt!<3
Vi åkte in efter skolan och käkade på donken. Efter det så gick vi till arkaden och kollade lite på Bik Bok, det var 50% rabatt på de flesta av varorna just igår, så vi hade lite tur:D Köpte en rosa tjco

Efter det så gick vi till H&M. Där köpte jag ett linnea och ett par "nörd glasögon" :)
Sen gick jag och Emelie med Linnea till centralen för hon skulle ta en buss hem. Men jag och Emelie var kvar i en timma till :) Vi gick runt lite i nordstan och arkaden. Jag köpte mig en kudde på Monki och godis på JamJam till nationella provet som var idag. Efter det så skulle vi hem... Men då kom Emelie på att hon bara måste köpa ett par örhängen på Gina.. Vi sprang bokstavlien dit och sen till centralen på typ sju minuter...
Men det var det värt!:D

Vi hann med tåget och åkte till Ytterby, mötte upp min pappa och gick till City Gross och mötte upp Emelies mamma och åkte hem till henne. Milo blev iallafall glad när han såg mig och hoppade upp och ner :D
Söt hund!

Sen åt vi, kollade lite på hästar och hade en liten modevisning för Ann-Sofie och Milo med kläderna vi hade köpt C:

Idag vaknade jag av att Ann-Sofie och Milo väckte mig. Vi åt frukost och sen sprang vi till bussen och åkte till skolan. Hade nationella prov i engelska :/ Det gick hyfsat bra ändå :)

Så dansade vi på eftermiddagen och sen satt jag i en timma och väntade på Lina, för hon var på utvecklings samtal.. Det var lite segt, men solen sken och allt var bra :D

Drog till stallet och hjälpte några med hästar och sen skulle jag själv rida. Fick Winston och han var super fin! Har inte ridit han sen i höstas, så hade glömt hur bra han var :) Fin häst <:

Nu skall jag sova, för imorgon skall jag till Fontin och fixa med loppis grejjor :)
Skriver mer och laddar upp bilder på sakerna jag köpte imorgon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0