Gårdagen + idag

Hej!
Skrev ju igår, men ah, tänkte skriva vad jag gjorde på kvällen.
Var i stallet och fodrade hästarna, mockade...
Det roliga var att pappa släpte av mig och syrran där för han skulle tanka...
Men låset var HUR trögt som helst så vi fick inte upp dörren XD
Tillslut fick vi upp den iaf :D

Idag har jag varit i skolan och dansat..Hade ea också.
Sen åkte jag till kungälv och gick till trafikskolan..
Gick till mimers efter det och sjung...
Efter det gick jag till donken och köpte en hamburgare för jag var hungrig...
Efter det var det möte på mimers om Spanien resan med syrrans orkester till sommaren :D
Det kommer bli AWESOME!:D

Nu skall jag sova...
Måste ju orka dansa hela dagen imorgon!:D



Batman får stå för bilden, bara för han står utanför min dörr och jamar<3

Kommentarer
Postat av: emma

sv; Tack :D Vad bra, då vet du nu :)

2011-04-12 @ 08:21:09
URL: http://emmaochpegasus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0