Fin dag/natt ♥

Hej bloggen, igår var jag ju på Scream 4. Den var hyfsad. Lite tråkig... Man visste vad som skulle hända och hur dom skulle dö. Men fint sällskap iaf:)♥
Efter det tog vi bussen hem hit och började med grillningen, mhm! ♥
Sen satt vi och spelade maffia, gjorde visk leken och käkade muffins.
De sista som åkte hem åkte hem vid halv 1... Jag, Emelie och Sofia somnade inte försen halv 3...hehehe..♥
Men det var mysigt att ligga och snacka om allt och inget ♥

Idag vaknade vi typ 8, då kom en rörläggare och vi gick upp, käkade och sen körde vi hem busarna Sofia och Emelie och efter det åkte vi vidare till tippen i kungälv.
Efter det så åkte vi till ett ställe oc köpte/plockade stenar till trädgården. Hittade många fina stenar som pappa också tyckte var snygga och bra!:D

När jag kom hem igen så städade jag efter igår och efter det gick jag ut med Malte och Wilma.
Vi gick runt golfbanan och lite in i skogen. Mycket mysigt!

Imorgon skall jag åka till stallet och fota några som skall tävla :)
Har jag tur så är det hästar ute i hagen som jag kan fota lite också!:D



bjudabjuda.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0