Bio + Halland

Hej!
Jag var ju på bio igår. Såg Im number four. Den var riktigt bra!
Det hände lagom mycket hela tiden och han behövde inte hålla reda på så många karaktärer.

Jag och Linnea gick runt i den fina staden lite innan bion. Fotade fina träd i en liten park, men hittar inte min sladd till kameran nu.. Så kommer bilder imorgon :)

Idag var vi i Halland och sprang en orienterings tävling!
Det gick sådär, det hade gått as bra om inte en viss kontroll var så jobbig att jag nästan bröt.. :/
Men det var kul iallafall :)

När jag kom hem så var jag ute med mormor och min familj och fixade i trädgården. Den är fin fin nu :)
Imorgon är det skola igen, men blir nog för det mesta DANS!
Och så skall jag till tandläkaren också..fu..

Men men.. sitter och lyssnar på Infected Mushroom – Heavyweight just nu. Bra låt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0