Roliga dagar.

Hej bloggen!
Hann inte skriva igår, så gör det idag:)

Igår:
Var i skolan och hade massa lektioner, Matte,Engelska, No och Musik. Musiken var ju lätt roligast. Jag,Abob,Sofia,Julia,Linnea,Klara och Danielle spelar  behind blue eyes på gitarrer:) Vi lärde oss även wonderwall :D Mycket fint.

Efter skolan åkte jag hem och åt, efter det åkte jag och mötte Danielle och Linnea på Friskis och Svettis :)
Vi tränade ett medel pass:) Jätteroligt !

Idag:
Har varit i skolan och haft Vollyboll, Matte och Engelska :)
Vollybollen var ganska kul, mitt lag var iallafll bäst :)
Jag, Sofia, Abob, Klara och tobbe :):) Vi vann tre sett och de andra ett :)

Efter skolan åkte jag in till kungälv och mötte upp mamma. Vi handlade lite mat och annat skojsigt :):)

Nu skall jag och batman sova, :)


Pussar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0