Rävorientering

Hej bloggen:)

Hann inte skriva igår så gör det idag:)

Igår:
Var i skolan och hade språkdag. Jag, Maxon, Linnea och Danielle pratade om olika danser. Jag berättade om Cumbia. Vi skulle visa ett videoklipp med de danserna vi hade fått, men mitt var lite väl lättklätt...hehe..
Efter skolan åkte jag, Sofia och Danielle in till kungälc och pluggade på Mimers Hus:):)


Idag:
Var i skolan och hade matte,engelska no och ea:) Efter skolan åkte jag hem och åt, fixade mig till träningen och kollade tv:D
Vi tränade " rävorientering" dvs att man är två grupper och springer en bana. OC efter varje kontroll man tar måste man hitta sin "räv". Orkar inte förklara mer :(

Efter träningen så var det fika:3 och och Linnea lyssnade på NRJ :D

LINNEA JAG ÄLSKAR DIG<3 :love:

Nu skall jag och batman sova<3
Godnatt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0