Min vecka :)

Hej bloggen! :)
Tänkte skriva lite om min vecka :)

Måndag:
Skola,kommer inte ihåg vad jag hade bara att vi hade två pass svenska:D Efter skolan så åkte jag och de åtta andra tjejerna hem till danielle för hon skulle ha tjej middag :3
mys♥
Vi åt tacos,spelade miffian, gick poäng promenad, åt glass och sen var det slut :D

Tisdag:
Skola idag med. Hade bild minns jag...
När jag kom hem gjorde jag läxor..

Onsdag:
Var i skolan som vanligt, efter det åkte jag in till kungälv och lämnade tillbaka mina böcker på biblioteket sen åkte jag hem och plugga lite igen. :D

Torsdag:
Skola, hade so. Vi kollade på en film, Så styrs sverige hette den. Man lärde sig lite grann om politik:3

Fradag:
Var i kungälv vid Val stugorna och frågade massa politiker frågor...ja, sen åkte jag med klara hem och sen vidare till stallet :) Red harry, han gick super...ååh♥

Lördag:
Idag har jag städat och städat:D
Imorgon är det dop och jag skall sjunga...nervös D:

puss danii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0