Lite blandat

Hej igen! :D

Här kommer lite till om veckan, har ju inte skrivit sen i Onsdags ^^

Torsdag:
Var i skolan och hade ea, spanska, so och matte. Efter skolan åkte jag hem och åt och sedan till fontin och tränade. Vi sprang inervaller från en mast till fyra olika punkter. Mycket roligt :) Albin kastade dock en massa mossa på mig, så nu måste jag komma på det ulitmata straffet åt honom :)

Fredag:
Var i skolan och hade spanska, ea och hemkunskap :)
På spanskan letade jag fakta om Cumbia, en dans. På ea:n var det mest prat, ingen lärare som tittade till oss, men gjorde lite matte iallafall:) På hemkunskapen så lagade jag, Linnea, Sofia och Julia förett, varmrätt och efterätt.
Förätt: Vitlöks bröd och sallad med tomat, gurka, isbergssallad och vattenmelon i :) mkt god ^^
Varmrätt: Lax och klyftpotatis. Jag gjorde dock kyckling ist för lax:)
Efterätt: Smördegsbakelser al la Julia :D
Efter skolan åkte jag med Klara hem somvanligt och sedan till stallet:)
Jag red finaste LaCross<3 Vi hade en vikarie för det hade hänt något med Ulles häst. Vi red skänkelvikningar och LaCross var jätte bra och gick jättefint :):)<3
När jag kom hem så städade jag och fixade lite till Lollos kalas:)

Lördag:
Mamma väckte mig vid åtta för vi skulle väcka Lollo som fyllde år^^
Hon fick av mig ett grönt nagellack, armband och örhängen.
Vid halvfem kom Helen, mormor, Christer och Max. Och efter det kom farmor, farfar, Anna, Nils, Alva och Axel.
Vi åt potatis gratäng, råddjur och kläskfilé :D Mycket gott.

Söndag:
Idag har jag inte gjort så mycket, spelat wii och suttit här vid datorn. Var ute och fotade lite med Lollo och Malte också, kommer upp bilder imorgon på lite alltmöjligt:)
Imorgon är det skola, vi skall ha språkdag och berätta om olika saker för 0-1 :D 
Jag skall berätta om Cumbia.

Men nu skall jag sova:D 
Godnatt :love:

Btw: Jag har blivit beroende av Thåström <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0