Läger.

Hej bloggen.
Jag har varit på läger i helgen. Så tänkte berätta lite om det :)

Fredag:
Dagen började i skolan med lite lektioner som jag inte kommer ihåg...
Efter skolan åkte jag med Klara hem och sen vidare till stallet.
Vi hoppade i paddocken och det gick sådär till en början och sen hyfsat bra.
Efter det åkte vi till svartedalen.
Vi lekte,åt och lekte mera...

och hade kramkals:D

Lördag:
Vaknade,tränade,åt,tränade lite till och sen kom det två kineser som filmade en dokumentär om svenskar typ.
Vi hade moss rugby också:D
Jättekul:D
Albin och Lina fyllde 13 också<3
Grattis sötungaer:)

Ja sen hände det inte mkt mer..

Söndag:
Träning, Städa Åka hem:D


NU skall jag sova:D
skriver om idag imorgon:D

:love:

Danii~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0